Prosjektplan

Formål og mandat

Prosjektet skal utarbeide en spesifikasjon av en ny alumniløsning for UiO som deretter skal implementeres i UiOs interne infrastruktur. Løsningen skal erstatte nåværende alumnoløsning som benyttes ved UiO.

Ressurser og prosjektorganisasjon

Se mandat.

Leveranser

Se mandat.

Aktiviteter

Se aktivitetsplan.

Rapporteringsrutiner

USIT har følgende CT-koder for prosjektet:

  • Alumni: Administrasjon
  • Alumni: Utvikling

Prosjektet rapporterer i linjen månedlig ved at statusrapport legges ut på rapportsidene og det sendes e-post med lenke til rapporten til prosjektlisten.

Risikoanalyse

Det er en anstrengt ressurssituasjon i utviklingsgruppen i Seksjon for administrativ IT, dersom det dukker opp viktige prosjekter som får prioritet kan det bli et problem dersom disse får reallokert ressurser fra alumniprosjektet.

Avvikshåndtering

Avvik over en uke skal håndteres internt i prosjektet.

Avvik over to uker rapporteres i linjen, dvs. til Julie Barkenæs (seksjonssjef ADMIT) og Hege Pettersen (seksjonssjef SST).

Overlevering

Overlevering skjer ved at prosjektet settes i drift på UiO ihht prosjektplanen.

Publisert 12. mars 2013 17:07 - Sist endret 14. mai 2013 12:22