Fremdrift og leveranser i perioden
- M4 fullført: Forslag til teknisk løysing og skisser frå UX vart levert og vurdert.
- M5 fullført: INT og AP godkjende løysingsforslag og skisser i styringsgruppemøte.
Utviklinga av løysinga (M6) starta, men er forsinka og underestimert. Det har blitt jobba ein del med å få bedre estimat på gjenståande arbeid.
Avvik fra plan og forsinkelser
- Estimata tilseier at det ikkje er nok med tildelte midlar frå SKAIT. Dette har blitt identifisert som ein risiko, og har hatt fokus, men no begynner estimata å bli meir konkrete til å vite meir sikkert at vi går over budsjett, og kor mykje. Prosjektet har fått tildelt ein sprint (200-400 timar) frå INT sitt budsjett, men det er også usikkert om det er nok. UX har også brukt meir tid enn estimert, grunna opplæring og at løysinga viste seg å vere meir omfattande enn først antatt, og tek dette frå eigne midler.
- M6 (Løysing for valadministratorar) er forsinka og underestimert, mykje grunna ny teknologi og ukjend fagområde for mange i teamet.
- M7 (Skisser for velgargrensesnittet) er forsinka. Skisseutkast planlagt klart 18. mai.
Risiko og konsekvens for forsinkelsene
Avvika har ingen konsekvenser for SKAIT. Budsjett-overskridingar dekkast av USIT, og prosjektet vert ferdigstild godt innan siste frist (31. desember 2017).
Prosjektet sin frist for prodsetting av ny løysing, 1. juli (M9), er forskjøve til 1. oktober.
Då prosjektet får arbeidstimar frå linja, betyr det at forsinkinga går ut over andre aktiviteter hos INT og UX, blant anna arbeidet med BOTT-Cerebrum, IntArk-prosjektet og UX-aktiviteter.
All funksjonalitet som ikkje er kritisk for å nå mål og formål med prosjektet har blitt flytta til eValg sin backlog, for å eventuelt utviklast i ein seinare versjon. Dette betyr at ferdig løysing i dette prosjektet vert ein minimal versjon, som inneheld eit moderne grensesnitt med tilnærma samme funksjonaliteten som den gamle eValg-løysinga, men lite meir.
Tiltak
- Justere tidspunkta i milepælar.
- Vurdere med prosjekteigar å kutte meir funksjonalitet, som har konsekvens for formålet til prosjektet.
- Avklar med INT om ressursar frå linja til prosjektet.
- Sjå på andre tiltak med prosjekteigar for å redusere tidsbruken.
- Rydde i det som forstyrrer utviklingsteamet. Dette jobbast med i metodikken til INT.
Oppdatert plan vil bli beslutta på styringsgruppemøte 29. mai.
Samarbeid
Samarbeidet fungerer bra.
Ressursbruk
Det er ført 1356 timar i perioden. 293 timar frå UX, og 1063 frå INT.
Prosjekt | Enhet | Ansatt | Timar |
eValg 3.0 | USITINT | Braathen Jonas | 183,50 |
Fjeld Hans Kristian | 5,50 | ||
Hamar Robert Bauck | 285,25 | ||
Hovlandsvåg Joakim | 79,25 | ||
Kjevik Torkild | 272,50 | ||
Larsen Fredrik | 133,00 | ||
Sama Jo | 101,50 | ||
Simeonov Simeon | 2,50 | ||
USITINT Total | 1063,00 | ||
WEB-UX | Eklund Martine | 261,00 | |
Eriksen Tomm Anders | 3,00 | ||
Foss-Pedersen Rikke | 29,00 | ||
WEB-UX Total | 293,00 | ||
Totalsum | 1356,00 |
Det vart fakturert kr 26250 frå Netlife Research, for designarbeid (15 timar).
Prioriteringer neste periode
Fram til og med august er dagens, ikkje-justerte plan å:
- Fullføre valadmingrensesnittet (M6)
- Ferdigstille skisser for velgargrensesnittet (M7)
- Starte på og fullføre utvikling av velgargrensesnittet (M8)
- Sette eValg 3.0 i produksjon (M9)
Med forbehold om utsettingar, som vert konkludert etter neste styringsgruppemøte.